κατασκευή ιστοσελίδων από την εταιρεία μας

Η τέχνη της κατασκευή ιστοσελίδων Χρειάστηκαν πάνω από 18 μήνες για να ολοκληρωθεί και να έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από το μηδέν από την ομάδα των σχεδιαστών, των δημοσιογράφων, των εμπειρογνωμόνων εμπειρία χρήστη και οι διαχειριστές των προϊόντων. Ο βασικός στόχος ήταν να παραδώσει ένα νέο, πλήρως ανταποκρίνεται ιστοσελίδα, βελτιστοποιημένη για όσες παράθυρα προβολής και συσκευές όσο το δυνατόν.

 Ο ΚΗΔΕΜΌΝΑΣ
 Ένας από τους δικτυακούς τόπους πιο πολυδιαβασμένο εφημερίδα του κόσμου, η Guardian, προσελκύει δεκάδες εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες κάθε χρόνο. Με αυτό το κοινό όλο και μεταναστεύουν σε κινητές συσκευές, in-house ομάδα της εφημερίδας ήταν επιφορτισμένη με την ανοικοδόμηση του site για να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών σε κινητές συσκευές.

 ΑΛΛΑΓΗ
Η αρχιτεκτονική κατασκευη eshop Ένα από τα πρώτα πράγματα που έκαναν ήταν να ματιά στο πώς να απλοποιήσει την αρχιτεκτονική της πληροφορίας. Από την ανάλυση των δεδομένων του χρήστη κατέστη σαφές ότι από τη στιγμή που ένας χρήστης φτάνει σε ένα ορισμένο σημείο στο ταξίδι τους, σταματήσετε να χρησιμοποιείτε την πλοήγηση και αντί να περιηγηθείτε μέσα από το περιεχόμενο. Το παλιό site είχε πολλαπλά επίπεδα βάθους, και υποενότητες θα είχε συχνά κατά παραγγελία πλοήγησης που ήταν out-of-ημερομηνία, γεμάτα και κακώς χρησιμοποιήθηκαν. Έτσι, αυτό που έκαναν ήταν ουσιαστικά αφαιρεί την πλοήγηση σε δύο επίπεδα: την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, και επίσης αλλάξει κάποια από τις ομάδες που χρησιμοποιούνται για την κατηγοριοποίηση του περιεχομένου. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να βρουν γρήγορα το δρόμο τους προς τα κύρια θέματα που τους ενδιαφέρουν. Wireframing

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
 Από την αρχή το έργο ήταν wireframed σε HTML, η οποία έχει μια σειρά από οφέλη. Για παράδειγμα, μπορείτε να δείτε αμέσως πώς μια ιδέα θα λειτουργήσει σε ένα πρόγραμμα περιήγησης και μετακινηθείτε από εκεί. Αυτά τα wireframes είναι επίσης εύκολο να παρουσιάσουν και να μοιραστούν. Αντί να εξηγεί την αλληλεπίδραση, όλοι οι άνθρωποι που ασχολούνται με το έργο θα μπορούσε να το δει ζωντανά στη σελίδα. Κάθε ένα από τα σημεία θραύσης σχεδιάστηκε σύμφωνα με το υπόλοιπο να πάρει τα καλύτερα αποτελέσματα όταν οι αλλαγές ανάλυση. Όλο το περιεχόμενο τοποθετήθηκε στις σελίδες σύμφωνα με το είναι αξία και θέση στην ιεραρχία, παρά το μέγεθος αυτό είναι. χρησιμοποίηση δοχείων Η ερευνητική ομάδα Guardian αποφάσισε να ελέγξει προσεκτικά τα κίνητρα των χρηστών για το άνοιγμα της ιστοσελίδας. Υπάρχουν τρεις μεγάλες αυτές: "Ενημέρωση" είναι η πιο συχνή κίνητρο και περιγράφει το ταξίδι των αναγνωστών που επισκέπτονται την Guardian - συχνά πολλές φορές την ημέρα - για να μάθετε για τα νέα προ ημερησίας διατάξεως εν γένει, ή για τα νέα από την περιοχή που τους ενδιαφέρει, αν είναι σπορ, τον πολιτισμό, την οικονομία, κλπ .. "Επέκταση" περιγράφει το κίνητρο στη συνέχεια να αποκτήσουν μια βαθύτερη κατανόηση μιας συγκεκριμένης ιστορίας, που συνήθως απαιτεί περισσότερο χρόνο από ό, τι μια γρήγορη ενημέρωση ειδήσεων. "Discover", είναι μάλλον μια ολόκληρη ομάδα κίνητρα, όπως η επιθυμία να βρει την έμπνευση και την έκπληξη, νέες προοπτικές, ενδιαφέρουσες συζητήσεις με άλλους αναγνώστες ή ψυχαγωγία. Αυτές οι ερευνητικές ιδέες συνέβαλε στην οικοδόμηση της νέας ιστοσελίδας βασίζεται σε τυπικό ταξίδια και τις ανάγκες των αναγνωστών. Είναι χτισμένο με αυτό που ονομάζεται «δοχεία», η οποία είναι σύνολα μπλοκ builiding. Έχουν "περιέχουν" λέξεις, εικόνες, βίντεο, γραφικά και τα δεδομένα. Συντάκτες να τις ομαδοποιήσετε με ευελιξία, δημιουργώντας σπονδυλωτή ιστοσελίδες και τις σελίδες του άρθρου για να δημιουργήσει μια αναπαράσταση του τι είναι σημαντικό κάθε μέρα.

 ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
 Το νέο site Guardian έχει τώρα μια πιο συμπαγή άποψη, και παρέχει περισσότερες οπτικές ενδείξεις για τη σημασία της κάθε ιστορίας. Βίντεο, φωτογραφικό υλικό και διαδραστικά τώρα ενσωματωμένη στο σελίδες. Τα βίντεο μπορούν τώρα να ενσωματωθεί και να παίξει οπουδήποτε στον ιστότοπο. Τα νέα γκαλερί φωτογραφιών επιτρέπουν στους χρήστες να τα αναζητήσετε με διάφορους τρόπους: είτε με κύλιση μέσα από τις εικόνες, περνώντας μέσα από αυτά για κινητές συσκευές ή την προβολή τους σε λειτουργία πλήρους οθόνης, ενώ χρησιμοποιώντας το πληκτρολόγιο βέλος-κλειδιά για να περιηγηθείτε μέσα από αυτά. Και μέσα σε κάθε άρθρο, οι συντάκτες Guardian έχουν πλέον πολλούς νέους τρόπους συνιστώντας συναφών υλικών. Η ομάδα της Guardian έκανε τρομερή δουλειά να πάρει την εφημερίδα, είναι οι τιμές και την ποιότητα στον ψηφιακό κόσμο. Η ιστοσελίδα λειτουργεί τέλεια σε διαφορετικά παράθυρα προβολής και δεν υπάρχουν άχρηστα στοιχεία. Είναι τόσο εύκολο να το διαβάσετε και να περιηγηθείτε μέσα από ποτέ.

 ΜΟΝΑΧΙΚΌΣ ΠΛΑΝΉΤΗΣ
 Lonely Planet είναι ένα web οδηγό. Ιδρύθηκε στη Μελβούρνη το 1973, η εταιρεία έχει εξελιχθεί σε ηγετική ταξιδιωτικά εκδότη του κόσμου, παρέχοντας φρέσκο ​​περιεχόμενο σε περισσότερα από 120 εκατομμύρια ανθρώπους κάθε χρόνο σε όλο αυτό είναι διαφορετικές πλατφόρμες. Τώρα, Lonely Planet αποφάσισε να κάνει αλλαγές για να βελτιώσει τα πιο σημαντικά τμήματα της ιστοσελίδας τους.

Ας ΡΙΞΟΥΜΕ μια ΜΑΤΙΑ. Ήπειρο και χώρα

ΣΕΛΙΔΕΣ
 Αυτά τα δύο είναι οι πιο σημαντικές για τους χρήστες. Έτσι, το κλειδί εδώ είναι να οργανώσετε το περιεχόμενο για να βοηθήσει τους ανθρώπους να βρουν γρήγορα τα κορυφαία πράγματα να κάνουμε σε κάθε θέση, και μια συνιστώμενη σύνολα των θέσεων και των εμπειριών που βοηθούν να αξιοποιήσετε στο έπακρο από την εμπειρία του ταξιδιού. εντυπωσιακές εικόνες Για να επιστήσει την προσοχή, καθώς και αμέσως παρουσιάσει τα πιο διακριτά χαρακτηριστικά ενός τόπου ή ενός προϊόντος, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από φωτογραφίες. Μια συνεργασία με 500px βοηθά Lonely Planet βρείτε τις καλύτερες εικόνες στο διαδίκτυο, και στη συνέχεια να φορτώσετε τους στη σελίδα ήπειρο. το ταξίδι του χρήστη ξεκινά εδώ, κοιτάζοντας τις φωτογραφίες που λένε ένα μέρος της μελλοντικής ιστορίας του. αλληλεπίδρασης με τους χρήστες Lonely Planet αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τη δύναμη της κοινότητας - σε αυτή την περίπτωση, τα ταξίδια τους λάτρεις και ταξίδια συγγραφείς. Κάθε μία από τις σελίδες της ηπείρου ξεκινά με μια μαρτυρία (ή όπως το λένε, μια «ερωτική επιστολή») που εξηγεί γιατί θα πρέπει να επισκεφθείτε μια συγκεκριμένη τοποθεσία. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνει τους χρήστες να εμπιστεύονται την ιστοσελίδα και το περιεχόμενό της.

 TOP ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΜΗΜΑ
 Ο νέος σχεδιασμός - μέσω της φωτογραφίας και τοποθέτηση - αναδεικνύει τα πιο σημαντικά μέρη για να επισκεφθείτε και συνέστησε αξιοθέατα.

 ΧΑΡΤΕΣ
 Ένα εντελώς νέο χαρακτηριστικό - διαδραστικούς χάρτες - θα βοηθήσουν συνδέουν όλο το περιεχόμενο από όλο τον χώρο. Ο χρήστης θα είναι σε θέση να δείτε όλους τους προορισμούς, καθώς και να τους ταξινομήσετε χρησιμοποιώντας διαφορετικά φίλτρα. Οδηγοί Lonely Planet είναι γνωστή ως ένας από τους καλύτερους εκδότες οδηγός στον κόσμο. Έτσι, αποφάσισαν να κάνουν την μόνη λογική κίνηση για την ιστοσελίδα - τοποθετήστε το οδηγό σε μια ορατή θέση για τις νέες σελίδες προορισμός για όσους θέλουν να αγοράσουν έναν οδηγό για το ταξίδι τους.

 CITY ΣΕΛΙΔΕΣ
 Μία από τις πρώτες αλλαγές που έγιναν είχε κάνει το σχεδιασμό των σελίδων της πόλης αισθάνονται μικρότερη. Αυτό έγινε για να δείξει τη σχέση γονέα / παιδιού μεταξύ των ηπείρων, των χωρών και των πόλεων. Η διάταξη αλλάζει σε ένα άρθρο στο επίπεδο της πόλης. Ξενοδοχεία και ξενώνες μέσα εξεύρεση της σωστής ξενοδοχεία Ταξιδεύοντας. Ένα από τα βασικά στοιχεία που έχεις βελτιωθεί βοηθά τους χρήστες να βρουν το καλύτερο ξενοδοχείο ή ξενώνα σε μια πόλη. Πριν, τα ξενοδοχεία έχουν δείξει σε όλη την ιστοσελίδα, τώρα εμφανίζονται μόνο σε μέρη όπου ο επισκέπτης είναι να σκεφτόμαστε το σχεδιασμό του ταξιδιού τους.

 ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
 Οι σελίδες του άρθρου και η λεπτομέρεια είναι οι πιο σημαντικές από τις σε απευθείας σύνδεση εμπορικό σήμα του Lonely Planet του. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο όλοι ήπειρο, χώρα, και στις σελίδες της πόλης δίνουν έμφαση στην κατευθύνει τους χρήστες σε αυτές τις σελίδες. ΜΉΛΟ κατασκευη site Και τελευταίο, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, η Apple - η εικονική κατασκευαστής και πάροχος υπηρεσιών - αποφάσισε πρόσφατα να επανασχεδιάσουν τις ιστοσελίδες της, προκειμένου να αλλάξει την όλη εμπειρία της αγοράς μέσω του site. Η ομάδα της Apple αποφάσισε να οργανώσει και να απλοποιήσει την ιστοσελίδα, προκειμένου να μειωθεί η σύγχυση. Το παλιό σχέδιο είχε 2 καθορισμένες περιοχές: προϊόντα & κατάστημα. Αυτό ήταν πιθανώς επειδή το site της Apple υπηρέτησε περισσότερο ως πλατφόρμα μάρκετινγκ από μια ένα e-commerce. Την πάροδο του χρόνου, το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αυξηθεί αλλά η Apple ποτέ δεν μπήκε στον κόπο να κάνει την αλλαγή. Τέλος, είναι σωστά συνδυασμένα μεταξύ τους. Όλες οι σελίδες των προϊόντων γενικά φαίνονται το ίδιο με πολλές φωτογραφίες και λεπτομέρειες χαρακτηριστικό. Το κλασικό της Apple navbar είναι επίσης σταθερά στην κορυφή, όπως θα περίμενε κανείς, αλλά χωρίς το επουσιώδες σύνδεσμο "κατάστημα". Τώρα σελίδες των προϊόντων οδηγούν δεξιά στο κατάστημα, έτσι αγορών είναι όλα γίνονται από τον τομέα apple.com σε αντίθεση με store.apple.com. Ο τελευταίος ανακατευθύνει τώρα πίσω στην αρχική σελίδα, ώστε τα πάντα ταιριάζουν μεταξύ τους. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να διαχειρίζεται το καλάθι αγορών σας, επίσης, από οποιαδήποτε σελίδα στο site. Δεν υπάρχει πλέον ένα χάσμα μεταξύ περιήγησης ή οι αγορές από την Apple. Οι σελίδες ολοκλήρωση της παραγγελίας ταιριάζει με το ίδιο σχέδιο όπως και πριν, τόσο πολύ λίγη δουλειά UI έχει γίνει. Υπάρχουν μικρές αισθητικές τσιμπήματα, αλλά συνολικά ο επανασχεδιασμός είναι περισσότερο από μια αναβάθμιση εμπειρία του χρήστη.
Copyrights @ SEO By προώθηση ιστοσελίδων | Design By κατασκευή ιστοσελίδων